02 Ekim 2009

Arzulu Diyaloglar - IV

Çin

Güzel bir yaz günü İstanbul'da buluşan 4 arkadaş olarak İstanbul'a gittiğimizde yapmayı bir klasik haline getirdiğimiz üzere kokoreççiye gittik. Uzun bir aradan sonra kokoreç yiyor olmanın mutluluğu ile konuşmalar da yemekler üzerinde ve özellikle kokoreç üzerinde dönmekte. Laf kokoreçten sonra dönüp dolaşıp AB - Kokoreç ilişkilerine geldi.

İşte tam bu esnada gelen yorum çok arzulu bir diyaloğa yelken açtı:

Aziz: Abi neymiş, AB'ye girince biz kokoreç yemeyecekmişiz...
Mete: Yok abi, kokoreç'i kim yasaklayabilir ya! AB ne karışır ben yerim, herkes yer.
Aziz: E öyle valla...
Arzu: AB'de çok hırlı sanki! Önce kendilerine baksınlar. Hem mesela Çin'i de almasalarmış o zaman onlar da köpek eti yiyorlar!
Mete, Meral, Aziz: Çin!!!?
Arzu: E, evet Çinliler de köpek eti yiyorlar!
Mete, Meral, Aziz: Çin? AB? Çin hangi kıtada Arzu?
Arzu: Asya! Aaaa.... Yani Çin, almıcaklar mıydı zaten. Yada ne belli AB bu bakarsın alır...

Çin müzakerelere başlamış, haberi olan var mı(?)

3 yorum:

onurCUK dedi ki...

Yarıldım la; koltuktan düştüm, az kalsın gerçekten yaracaktım bi taraflarımı:)))

ozgur dedi ki...

olur öyle şeyler.belki ab gneişleyip kıtalararası çalışmak istiyor.dur da bizim henüz haberimiz yoktur.

bir gece ansızın pekin 82, seul 83, tokyo 84...

Zizà dedi ki...

Bizim halimizi görmeliydin o anda...

BU arada Avrupa Birliği yön değiştirsin, Bir gece ansızın bağdat 82, şam 83, mekke 84 olsun...

Instagram

En Son Yazılar

recentposts

Ne İzliyorum?

StZiza